Monday, January 30, 2012

هشدار هشدار !


 
گروههای آزادیخواه (سبز یا هر رنگ دیگری که دارید) این هشدار برای شماست.

هشدار نخست :
آقای مطهری نماینده اصولگرای مجلس امروز اعلام کرد: بدون بازگشت رفسنجانی به صحنه مشکلات سیاسی حل نخواهد شد.
بخشی از رژیم که در حال رانده شدن از دایره قدرت است دوباره در تلاش است تا با دسیسه و نیرنگ سیستمی دیکتاتوری- مذهبی دیگری را به خورد ملت ایران بدهد. این بخش شامل طیف گسترده ای از اصلاح طلبها نیز هست. اینها همانهایی هستند که همچنان در رویای عصر طلایی امامشان خمینی هستند و در ماه به دنبال چهره او می گردند. زنهار که فریب نخورید. حضور آقای رفسنجانی و فرزندانش یا هر باند و حزب وابسته به ایشان تا مادامیکه در اندیشه یکی کردن مذهب و سیاست هستند و تا هنگامی که از جنایات خود ابراز پشیمانی نکرده اند کاملا پوچ و بیهوده است.

 هشدار دوم :
هر ثانیه که می گذرد دنیا به جنگ با ایران بیشتر نزدیک می گردد! هشدارهای موسسات نظامی و مستقل درباره دستیابی ایران به بمب اتم بیشتر و بیشتر اسراییل را به حمله هوایی به ایران نزدیک می کند. با درگیر شدن اسراییل و ایران به طور حتم سارمان ناتو و آمریکا جانب اسراییل را خواهند گرفت. هشدار به تمام گروهها و انسانهای آزادیخواه ! اگر خواهان تغییر رژیم و جلوگیری از جنگ هستید هم اکنون برای برپایی تظاهرات اعتراض آمیز (مانند سال 88) به پا خیزید که فردا دیر است. ما سی و سه سال زمان را از دست داده ایم. بیایید از هم اکنون برای هر ثانیه برنامه ریزی کنیم و زمان را واگذار نکنیم. اگر ما کشورمان را تغییر ندهیم دیگران تغییر خواهند داد که بسیار دردناک خواهد بود.

هشدار سوم :
به بیست و دوم بهمن روز سرنوشت ساز در تاریخ کشورمان نزدیک می شویم. پس از آن نیز سالگرد حماسه بیست و پنج بهمن در راه است. از گروههای آزادیخواه مانند گروه بیست و پنج بهمن می خواهم که با دادن فراخوان از هم اکنون پیکار را آغاز کنند که فردا دیر است. با شعارنویسی روی اسکناسها و دیوارها آغاز کنیم. صدای خشن طبل جنگ هر ثانیه نزدیکتر می شود و در این آتش  تر و خشک با هم خواهند سوخت. همانگونه که سال 57 سوختند.

فرزند کوچک ملت ایران
کاوه آهنگر

No comments:

Post a Comment