Wednesday, February 9, 2011

هشدار می دهم که آگاه باشید



با درود 


هر ایرانی رهبر جنبش است و من به عنوان یک شهروند ایرانی و همراه جنبش سبز هشدار می دهم که در این روزهای سخت آگاه باشید که راه نادرستی که نسل پیش از ما در انقلاب 57 رفت را نرویم. آگاه باشید که این بار تاریخ دیگر ما را نخواهد بخشید. اکنون پس از 120 سال مبارزه و تجربه به خوبی می دانیم که چه می خواهیم و چه باید بکنیم. جمهوری ایرانی می خواهیم که در آن تمام دیدگاهها وجود داشته باشد.
هم میهنان آگاه باشید که بار دیگر ندای کاوه آهنگر ما را به یاری می خواند : 23 و 24 بهمن ماه ساعت 22 بر فراز بامها خواهیم ایستاد با با فریاد مرگ بر دیکتاتور و رفراندوم رفراندوم به ندای کاوه آهنگر برای نابودی ضحاک پاسخ خواهیم گفت
و فردای آن روز در حماسه 25 بهمن ماه ساعت 15 از میدان امام حسین تا آزادی راهپیمایی آرام انجام می دهیم.


   بار دیگر پژواک خروش و خشم سرکوب شده ملت ایران به گوش می رسد و بار دیگر دو تن از اعضای جنبش سبز آقایان موسوی و کروبی که همراه جنبش هستند از مردم ایران خواسته اند که بار دیگر به دیکتاتورهای ولایت فقیه و بیت رهبری بفهمانند که ما همچنان معترض ایستاده ایم تا رای خود را پس بگیریم نه تنها رای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بلکه رای آری که نسل پیش از ما به رژیم ولایت آخوندی داد نیز پس بگیریم.
هم میهن امروز و اکنون کاوه آهنگر با درفش کاویانی چشم انتظار یاری من و توست فردا دیر است . ما بیشماریم.. من و تو با هم بیشماریم.
کاوه آهنگر بهمن 89



No comments:

Post a Comment