Tuesday, February 22, 2011

چه تاریخی را برای شکستن حصر پیشنهاد می کنید؟



                                                خبرها و ناگفته های پشت پرده از .....

این روزها تهران آبستن رویدادهایی است که کسی توان پیش بینی آن را ندارد. از حضور ملت ایران در روزهای 25 بهمن و به دنبال آن یکم اسفندماه اندکی می گذرد اما رژیم همچنان به کمرنگ بودن این حضور پا فشاری می کند و به روال 32 سال گذشته مخالفان خود را منافق و سلطنت طلب می نامد.
خبرهای رسیده حاکی از کشته شدن سه تن و دستگیری 1500 نفر در 25 بهمن است. در این میان اما نام محمد مختاری و ژاله صانع  که رژیم ادعای بسیجی بودن آنها را دارد بر سر زبانهاست اما تاریخ و عمر 32 ساله رژیم که پر از دروغ و سرکوب و تبعیض است به همگان این را نشان می دهد که دست کم ژاله صانع که یک مسلمان سنی مذهب و کرد هست نمی توانسته جزو نیروی بسیج باشد و یا شادروان محمد مختاری که هنگام بازگشت از کلاس تاتر مورد اصابت گلوله قرار گرفته نمی توانسته یک بسیجی باشد. در این میان هیچ آگاهی از سرنوشت 1500 تن دستگیر شده نیز وجود ندارد و کسی آگاه نیست سپاه و نیروی سرکوب رژیم چه تصمیمی در مورد آنها گرفته است.
یکم اسفند بار دیگر درگیریهای پراکنده در چند شهر گزارش شد. بنا بر گزارشهای دریافتی مهاباد برای ساعاتی از کنترل نیروهای انتظامی رژیم خارج شد. در شیراز یک تن از دانشجویان کشته شده است. در اصفهان و تهران نیز درگیریهایی پراکنده گزارش شده است. در اردکان یزد دوستداران خاتمی دست به راهپیمایی زدند و شعارهایی در دفاع از خاتمی سر دادند.
 
خبرهای تایید شده در مورد اعتراض فرمانده هان رده میانی سپاه به سردار جعفری: 

این هفته روزنامه نیوزویک و البته شبکه خبری سی ان ان نامه ای را انتشار دادند که بنا بر آن جمعی از فرمانده هان رده میانی سپاه به سردار جعفری نوشتند و خواهان توقف سرکوب ملت ایران شده اند و هشدار داده اند که اگر دستور تیراندازی داده شود پیروی نخواهند کرد. در این نامه از سردار جعفری خواسته شده که به تجاوز و تعدی به ناموس و جوانهای مردم پایان دهند.

دیگر گزارشها از اتاق فکر بیت رهبری:

گزراشهایی که از منابع موثق در بالاترین و فیس بوک انتشار پیدا کرد حاکی است که بخشی از اتاق فکر بیت رهبری نقشه ای برای دستگیری سران مخالفان از جمله موسوی و کروبی به رهبری ارائه داده است که ترور محمد مختاری و ژاله صانع و ادعای بسیجی بودن آنها نیز بخشی از آن بوده است. به این ترتیب که آنها را ترور کردند و سپس ادعای بسیجی بودن آنها را مطرح ساخته و پس از آن موسوی و کروبی و به طور کلی جنبش سبز را با این بهانه سرکوب و نابود کنند اما به دو دلیل این دسیسه نیز به زباله دان تاریخ پیوست : نخست روشنگری فعالان سیاسی در جنبش سبز در مورد آن دو شهید و دوم مخالفت رهبری که در یک گفتگوی تلفنی با لحنی نگران و خشمگین دست اندرکاران اتاق فکر خود را از اجرای آن باز داشت.

گزراشها از دسیسه ای  دیگر برای ترور تیمهای اطلاعاتی و بسیجی: (هشدار به بسیج و اطلاعات)

دسیسه ای دیگر اما در شرف انجام است. آگاه باشید!!! بنا بر ابن طرح گروهی از افسران اطلاعاتی و بسیجی را ترورخواهند کرد و با مدارک ساختگی این ترور را با موسوی و کروبی پیوند خواهند زد و بدون فوت وقت کروبی و موسوی را دستگیر و در پشت درهای بسته محاکمه و سپس اعدام خواهند کرد. نشانه های این دسیسه که البته قرار بود با ماجرای دو شهید 25 بهمن انجام گردد را می توان در موضع گیری مجلس رژیم و همینطور آقای جنتی به آسانی دید.

از حصر خانگی کروبی تا کشیدن دیوار آهنی به دور خانه موسوی:

گزارشهایی از شاهدان عینی رسیده است که رژیم پس از سخنرانی آقای جنتی مبنی بر حبس کردن رهبران جنبش ماشین سرکوب رژیم آغاز به ساختن دیواری آهنی در پیرامون خانه موسوی کرده است. و کروبی نیز در حصر کامل قرار دارد حتی فرزندان و نوه هایش نیز از او بی خبرند. هیچکس آگاه نیست چه بر سر موسوی و کروبی و همسران آنها آمده است.

پایان سخن با شما هم میهن گرامی:
 
اگر برای شکستن حصر این دو بزرگوار کاری صورت ندهیم رژیم از این انفعال جنبش بهره خواهد برد و آنها را در همان منزلشان محاکمه و شاید اعدام کند. من به عنوان یک عضو کوچک از جنبش سبز از شما می خواهم تاریخی را برای شکستن حصر پیشنهاد دهیم. نمی توانیم منتظر باشیم تا موسوی و کروبی بیانیه بدهند ما خود باید وارد کارزار شویم. هر یک از ما رهبر جنبش هستیم. مانند موسوی و کروبی اما اجازه نمی دهیم به هیچ یک از ما آسیبی برسد . اگر قرار بود دیوار آهنی و یا حصر نجات بخش رژیم باشد تا کنون دیوار برلین بر جای مانده بود و شوروی نیز واژگون نمی شد. بیایید قدرت جنبش را بار دیگر به رژیم بنمایانیم.
آماده شنیدن پیشنهادهای شما هستم.
با سپاس
کاوه

No comments:

Post a Comment