Monday, February 14, 2011

صدای شکستن استخوانهای رژیم در ایران



در حالی که گزارشهای دریافتی حاکی از درگیری بین مردم و ماشین سرکوب ولایت فقیه است خبرگزاری دولتی فارس این تظاهرات را مانند همیشه به منافقین و سلطنت طلبها نسبت دادند.
دوشنبه 25 بهمن شهرهای تهران و اصفهان دهها هزار تن د رنقاط مختلف دست به تظاهرات زدند. گزارشهایی نیز از مشهد رشت و شیراز رسیده است. تظاهرات در تهران بنا به گزارشهایی که تا به این لحظه رسیده است یک تن کشته و شماری زخمی شده اند.
اکنون 22 بهمن می رود که در برابر 25 بهمن برای همیشه رنگ ببازد و برگ تازه ای را در تاریخ ایران بیافزاید.
راهپیماییهای اعتراضی دوشنبه در شهرهای ایران این پیام را به رژیم جمهوری اسلامی و ولایت فقیه داد که جنبش سبز نه تنها نمرده است بلکه گسترده تر شده و خواسته های بیشتری پیدا کرده است که دیگر رای من کو در آن دیده  نمی شود. مردم خواهان جمهوری ایرانی هستند.  
بشنویم از لاشخورهای همسایه که این روزها در ایران به سر می برند:
عبدالله گل ، رئیس جمهوری ترکیه روز دو شنبه در تهران گفت رویدادهای منطقه نشان می دهد که دولت ها باید به مطالبات مردم توجه کنند و بسوی اصلاحات سیاسی و اقتصادی گام بردارند.
عبدالله گل همراه هیاتی بزرگ برای گسترش روابط دو کشور به تهران رفته است. او در کنفرانس خبری مشترک با محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی نیزافزود: رویدادهای خاورمیانه، دور از انتظار نبود و در عصر گسترش ارتباطات باید با مطالبات مردم، واقع بینانه برخورد کرد.
ایران و ترکیه گفته اند که قصد دارند روابط بازرگانی خود را در طی چند سال آینده به سی میلیارد دلار برسانند.

من در اینجا به عنوان هموند کوچکی از جنبش سبز ملت ایران از هم میهنانم می خواهم در شعارهای خود و شعارنویسیهای خود مرگ بر ترکیه و مرگ بر چین را فراموش نکنند. اینها لاشخورهایی هستند که بوی مرگ رژیم ولایت فقیه را حس کرده اند و در بالای سر آنها پرواز می کنند تا زمان مرگ رژیم که رسید به مردارخواری بپردازند. فراموش نکنید که این وظیفه ماست تا از مام میهن پشتیبانی کنیم. آگاه باشید که آنکه آگه تر بود جانش قویست.
با سپاس کاوه 
بهمن 89

No comments:

Post a Comment